Back in business

Nu har jag abetat en vecka efter semestern.
Det var ok,semestern har ju varit bra.Det var inte mycket folk på jobbet och det var rätt så lugnt .
Men jo vad jag har varit förkyld så det är tur att det inte har varit så många som sprungit hos mig  om hjälp utan jag har suttit på mitt rum och jobbat på.
Den här veckan kommer det tillbaka lite fler tror jag så nu hoppas jag att förkylningen har lagt sig.
Tyvärr så måste jag säga att förkylningen är seg.........hostan är jobbigast.
Får nog ta mig lite hostmedicin innan jag lägger mig.Skulle nog behöva lite i morgon när jag går till jobbet också men man blir ju så trött av den.
Barnen har fortfarande sommarlov så i morgon får de ligga kvar och sova när vi går och jobbar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0