En fin dag

Vi har haft en fin och bra dag i dag.Solen har varit framme nästan hela tiden men det känns att hösten är på gång.
Vi var förbi Emily`s dansskola på öppet hus.
Det var så fint och dans salen var jätte bra.Vi träffa Siri där,ägare och Emily´s dans lärare sedan många år.
Hon hade jobbat hårt i sommar för att få allt klart till starten på måndag den 25 aug.
Sedan är det ju också så att hon ska få sitt tredje barn nästa lördag,vilken tjej med många bollar i luften.

Jag var också och köpte lite ny mat till Engla på djuraffären och det blev ett shampo också.
Så i morgon ska jag med hjälp här hemma försöka duscha henne.
Det ska bli intressant och se hur det går,jag återkommer om det i ett senare inlägg.

Det som nu står på programet är hänga en tvätt,ta undan efter en underbar grillmiddag och sedan blir det en film med min dotter.
Lie popcorn ska vi nog också fixa det är ju lördagkväll.


Kommentarer
Postat av: Helena

Ja fy visst känns det att hösten är i luften. Även när solen är framme så är det lite småkyligt om man inte sitter precis i lä. Så himla tråkigt tycker jag samtidigt som det är skönt också på något vis. Jag skulle vilja ha sommar året om men det är lite mysigt med tjocka koftor, tända ljus och sådant också :-)

2008-08-23 @ 21:18:57
URL: http://helenasnackar.blogg.se/
Postat av: Malin

vilken söt katt.... vi har en liten buse vi också...

2008-08-24 @ 00:05:21
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: Anette Bergman Fracasso

Puss Engla från din stolta gammelmatte ;)

2008-08-27 @ 18:53:22
URL: http://guldklimparna.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0