En härlig söndag med familjen

Idag gick jag upp vid åtta tiden och då var redan sonen uppe.
Sedan kom resten av famijen snart därefter.Vi åt frukost och jag tog tag i lite tvätt.
Vid 11 tiden gick Emily och jag till Step in dansstudio för att titta på två dans lektioner (breakdance och afrojazz).
Det var roligt Emily provade på lite afrojazz,kul tror jag hon tyckte.
Siri var där,ingen baby ännu.
Träffade också lite föräldrar i Emily´s dans grupp.

Väl hemma igen försatte jag med tvätten.Var kommer all tvätt ifrån..........men så har vi ju två barn som tränar 3 dagar i veckan.(Då blir det tvätt)
Sedan gjorde jag efterrätten som ska vara till nästa lördag"Vinbärsparfait".
Det gick bra,hoppas den blir god.

Emily och hennes pappa åkte till stan och köpte sneakers och balettskor medans hade Gustav en kompis som kom över.
När Emily kom hem dushade vi Engla.Det var en upplevelse.Första gången vi gjorde det var Nettan(uppfödaren)med.
Jag får väl säga att det var godkänt av oss för att vara första gången själva.
Resten av eftermiddagen har Engla tvättat sig och är nu helt slut och har somnat.

Ska nu ta en runda för att se att allt är förberätt till i morgon.
I morgon börjar Emily skolan efter ett långt sommarlov.
Så nu är snart allt på plats i familjen.
Ha en trevlig fortsatt kväll.








Kommentarer
Postat av: Malin

Bam är en norsk skogkatt, som fyllde 1 år den 22 april! Stor och maffig är han kan jag säga.... Men varför duschar ni er katt?

2008-08-24 @ 22:15:11
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: Satu

Awww.. stackare..

Ja smutstvätt är lätt att skaffa svårare att få rent i tid :D Håller på själv för fullt! :)



Ha en bra dag!

2008-08-25 @ 15:44:34
URL: http://knape.webblogg.se/
Postat av: Malin

Okej, vi ställer ju inte ut våran förståss... Men han gillar vatten, han brukar leka under vattenkranen......

2008-08-25 @ 20:52:42
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: Anette Bergman Fracasso

Hihi vad roliga bilder...Har du inte lite väl mkt lina i duschen Maria...hehe

Bra jobbat tycker jag!!

2008-08-27 @ 18:52:38
URL: http://guldklimparna.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0