Fredag kväll

Så var det fredag och en arbets vecka till är avklarad.
Middagen bestod av stekt kycklinglårfile,ris med tzatiski och sallad.
Emily har sin kompis Nora på besök som ska sova över.
I morgon ska vi på öppethus på dansskolan och sedan måste jag börjar förbereda planeringen av födelsedags middagen nästa lördagen för släkten.
Både jag och barnen har fyllt år under sommaren och då är det svårt att samla släkten.
Jag hade tänkt bjuda på en kycklingrätt,chevre och spenatpaj och en pasta sallad.
Till efterrätt blir det vinbärs parfait.
Jag hoppas på lite sol ihelgen,der kan inte vara för mycket begärt det är ju augusti.
Ska vi tömma poolen eller inte, är sommaren slut?
Lite nya bilder vore också kul.
Trevlig kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0