Lång dag.....

Vaknade vid 6 och det kändes som jag precis hade somnat.
Tung måndag morgon kändes det som.Jag åt frukost och gjorde mig i ordning innan jag väckte barnen.
På jobbet var det väl en ganska vanlig måndag......det är lite dött just nu omorganisation igen.
Ja ja bara det blir klart så man vet vad man ska göra.
Besvarade alla inkomna brev och åt flygande Jacob till lunch.Det var länge sedan man åt.
Jag tyckte de var lite snåla med bananerna,de som är så goda.

Pratade med Nettan och då berättade hon att Isabell kommit in på Kulturamas musikskola där min dotter redan går.
GRATTIS Isabell och lycka till.

På eftermiddagen hade Gustav fotbollsträning,fick träna på gräs idag.
Han verkade vara nöjd efter träningen.Jag har så tur som har så snälla mammor i fotbollslaget som hjäper mig att hämta Gustav till träningarna.Det är en nackdel då att inte ha körkort och när maken jobbar.
Tack Nettan och i dag även Carina.
Emily började på sin dans i kväll.Hon kom hem jätte hungrig men nöjd.
Vi hade spagetti och köttfärssås till middag.

Nu sover alla utom Engla och jag.
Jag ska nog också gå och lägga mig.
Imorgon är en ny dag med nya möjligheter.
Godnatt

 
 

Kommentarer
Postat av: Helena

Gud så gott med Flygande Jacob, det måste jag göra någon dag, tack för tipset!!

2008-08-26 @ 07:03:25
URL: http://helenasnackar.blogg.se/
Postat av: Anette Bergman Fracasso

Tack själv Maria och Lasse!! Känns såå skönt att man kan hjälpa varandra med detta körande!

2008-08-27 @ 18:50:38
URL: http://guldklimparna.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0