Mörker

Oj vad det blir mörkt fort på kvällarna nu.Nästan så jag började längta till jul när det blir mer ljus i alla fönster.
Snart har mina barn kommit i säng och i morgon är det fredag.
Det är alltid skönt med några dagar ledigt.
Gustav spelar match i morgon kväll så vi blir hämtade vid 6 tiden och så blir det fotbollskväll.
Hoppas på bra väder inte kul att stå och se på i blåst och regn.

Lördag  då blir det ett litet släkt kalas eftersom jag och barnen fyllt åt i sommar.
Det var inte alla som kunde men så är det alltid.Jag har hört på TV att det ska bli fint väder i helgen så min förhoppning är lite sol på näsan och mycket fotografering.
Söndag blir det ev en shopping tur med min dotter "Hon har inga kläder säger hon"
Kram


Kommentarer
Postat av: Emily

Det är sant mamma :)

2008-08-29 @ 16:16:10
URL: http://helloemily.blogg.se/
Postat av: Malin

Kikar in och önskar en trevlig kväll!

2008-08-31 @ 20:18:56
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0