Var tog vattnet vägen........?

För ca en timme sedan försvann vattnet hemma hos oss.
Har nu väntat i telefon kö till komunen i ca 20 minuter innan jag kom fram.
Då mötets jag av en kvinna som verkligen inte skulle sitta i en kundtjänst på larmcentralen.
Ja ja de vet inte vad som har hänt eller hur länge det kommer att ta.
Hon trodde att det berörde hela komunen.

Då får jag tänke om när det gäller mat.
Snart kommer Gustav hem efter fotbollsträning i ös regn,men en dusch hade nog ändå inte varit fel men men.
Mat frågan då.Jag måste nu kolla vad vi har i frysen som man bara behöver värma utan VATTEN.
Toalett besöken ...........får vänta till i morgon eller!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Usch, inte roligt! Hoppas det kommer tillbaka snart....

2008-08-21 @ 19:05:50
URL: http://carolineannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0