Veckan som gått

Ja då har en arbetsvecka till passerat.Tänk att jag fortfarande är förkyld efter
snart 2 veckor.Hostan har varit jobbigast men den har nu blivit bättre ,lite jobbigare på kvällarna och nätter.
Jag tror och vet att det skulle bli mycke bättre om det blev bättre väder,var tog sommaren vägen.

På jobbet har det varit lite mer den här veckan än förra veckan.Annika och Åsa var tillbaka,det var roligt .
I måndags var mormor hos barnen sedan på tisdagen kom min svärmor,svägerska och 2 kusiner på besök.
Då blev det liv i villan vill jag lova,men roligt.
Det var också en stor dag för mamma/mormor som i dag blev 65 år (080805)GRATTIS

Sedan blev det onsdag och då fyllde min underbara dotter Emily 12 år(080806)
Grattis


Jag möte dem efter min arbetsdag och sedan åkte vi till Grönalund och var där i ca.5 timmar.
Svärmor Gulli var hemma med Engla.Emily`s kompis Nora var också med jätte trevlig dag för oss alla.
Var tog Nora vägen,min kamra måste ha missat dig,synd.




Nu är det lördag och alla gästerna har åkt hem till Tranås.
Gustav har varit på bio med Jonatan som han inte har träffat på hela sommarlovet,roligt för honom.
Emily och jag har rensat ur hennes kläder och tagit bort de som blivit för små,det var en hel hög.
Nu ska jag gå och hänga tvätten och börja med maten.
Idag blir det coca cola marinerade kycklinglårfiler,det är jätte gott.
I morgon är det samling kl.07.15 fotbollscup i Österåker.

Kommentarer
Postat av: Anette Bergman Fracasso

Låter som ni haft en rolig och intensiv vecka! :)

Hoppas det går bra för killarna i morgon!

Bara jag och Isabelle är vakna, men nu ska jag hoppa i kojs så jag orkar upp sååå tidigt imorgon....gäsp...har ju forfarande sommartider här hemma. Kramis till er alla från oss!!

2008-08-09 @ 23:05:13
URL: http://guldklimparna.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0