Stor dag i dag

I dag var vi och träffade Englas små bröder för första gången.
De var så söta båda två.
Det var tur att vi redan bestämt oss för att inte ta någon från denna kull.
Nej jag har ju bestämt mig för att om vi ska ha en till underbar kisse ska den vara BRUN.
Det var tur för vad man blev kär att träffa dem helt underbara men då har de ju världens sötaste mamma också.
Vi tog ca 400 bilder och många blev mycket bra.
Jag ska fixa lite med dem och  sedan skicka över dessa till Nettan snarast möjligt.
Här kommer ett smak prov.



Kommentarer
Postat av: Anette Bergman Fracasso

Alltid kul när ni kikar förbi :)Nu ser jag med spänning fram emot att få lite goa bilder i mailboxen...hihi Nu har vi haft lite glögg och fika, snart blir det natti....

Hörs i veckan !



Kram från Nettan och co

2008-12-07 @ 21:26:10
URL: http://guldklimparna.dinstudio.se
Postat av: Jenny

Hej Maria!



Allt väl? DAx för er härliga resa snart? Visst var det Thailand. Lite avis måste jag säga. Fy vad det är ruggigt ute.



Tänk att kissarna redan fyllt 1 år. Tiden går helt enkelt för fort. Vad mysigt att titta på kattungar. Vi ska förbi nästa helg eftersom vi ändå nästan har vägarna förbi. Måste säga att vi alla är riktigt sugna på en till liten bäbis. Vår Siri blir ju snart 14 år så Tindra skulle nog gilla att ha en kompis med lite mer fart i.



Men men, vi får se hur det blir. Kul att du fotat dem, väntar med spänning på fler bilder!



Ha det jätte bra!



MVH Jenny (Tindras matte)

2008-12-08 @ 15:03:49
Postat av: Maria

Jenny:

Hej Jenny alltid lika roligt att höra i från dig.

Ja visst har vi en härlig Thailandresa framför oss men det är ju inte förrän påsken 2009.

Det känns långt ditt nu,men härligt att ha något att längta till.

Hoppas Tindra hade en rolig födelsedag och att hon trivs i sin nya korg.

Englas favorit blev kattgodiset som var torkad kyckling.

Nu räcker det att vi prasslar lite med påsen så kommer hon springande.



Roligt att ni ska titta för bi hos Nettan i helgen.Katterna är så söta så det är nog bäst att ni har bestämt innan ni kommer "Ska vi eller ska vi inte ha en katt till".(ha ha)

Man blir kär direkt jag lovar.

Jag har nu skickat över alla bilderna till Nettan.

Så jag tänkte att Nettan får lägga ut bilderna på hennes sidor.

Men en eller annan bild kommer nog dyka upp på min blogg också.

Nu börjar det närma sig jul och i min familj är det Lucia och julshow som står på schemat.

Min dotter går i en musik och dans skola(Samma som Nettan dotter också gör)

Hoppas ni får en mysig och skön jul.

Kramar

Maria med familj

2008-12-08 @ 20:41:33
URL: http://mammaia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0