Gustav 10 år

Idag för 10 år sedan kom min son till världen.Ja det var ju inte planerat just den dagen utan ca 2 veckor senare.
Vi hade rest till Hestra utanför Tranås för att på Lördagen den 11 juli vara med på min svägerskas bröllop.
Vi hade egentilgen inte alls tid med någon forlossning men jag brukar födda mina barn på Eksjö BB.Min dotter är född där också.(2 år tidigare på semestern 3 1/2 vecka förtidigt)
Ja så blev det i allafall så vi fick åka i hög hastighet till BB med ambulansen efter.Vi parkerade bilen kl.11,00 utanför huvudenten och kl.11,07 är Gustav född.
Jag måste säga det att vi var på bröllopet dagen efter.......
Vi hade en trevlig dag nu när Gustav fyllde 10 år med sång och presenter på sängen.Senare på dagen kom Gustavs kompis Daniel över och vi åt tårta.








Kommentarer
Postat av: Anette Bergman Fracasso

GRATTIS Gustav!! Daniel hade som alltid kul hos dig!"

2008-07-14 @ 07:58:40
URL: http://guldklimparna.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0