September

Gustav hade varit skadad iomgångar av både fotbboll och annan lek.
Han kom som tur med ialla fall på sin klass resa till Ängsholmen som de jobbat med i flera år att samla in pengar till.
Han fick ta med sig kryckorna och allt gick bra till slut.

Den här helgen blev vi påkörda av en moppe som hade sina ögon över allt utom i den färdriktning de körde i.
Vi stod stil i en körsning för att sedan svänga vänster.
Eftersom de två mopparna kom körande i bredd hade de ingen chans att när det körde in i oss.....de tittade inte framåt.
Flickan som satt bak flög av och gjode illa sin i höften och benet.
Jag ringde 112 och både polis,ambulans och brandkår kom till platsen.
Det var en jobbig upplevelse,vi hade inte gjort något fel men det var otur för flickan.
Vet ej hur det gick med henne och det tänker jag på i bland.
Men jag pratade med henne innan hon åkte väg i ambulansen så jag tror inte det var så allvaligt men kanske något benbrott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0