Fotoalbum

Jag håller på att fatta ett beslut om mina foton.
Jag älskar att fota men det är lika kul att göra album.
Innan digitalkamran kom i min hand gjorde jag egna album genom att klippa och klistra.
3 st blev det alltid 1 till oss och ett var till barnen.
Ja det tog lite tid men jätte roligt.
Men som sagt så kom digitalkamran som jag hade så svårt att vänja mig med.......men som  jag i dag inte kan vara utan.
Nu har jag bytt upp mig till en digital system kamara till och med.
Ja ja men nu vad det ju albumen i vi skulle ta tag i.
Jag har foton på datorn sedan 2005 som ska bli album.
Jag har i kväll gjort ett på Extrafilms hemsida.Lite roligt men jag vill ha lite fler
mallar och dekorationer att välja på.
Men man kanske inte kan vara så kräsen.
Vad gör alla med sin foton nu för tiden.......?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0