Tiden går

Vad tiden går fort i bland............nu ä det mindre än 3 veckor till att vi åker.
Förra veckan vet jag inte vad den tog vägen men fort gick den.
Jag var med Emily en dag till tandis för att träffa en tand specilalist=bettskena.
Det blir bra får vi hoppas,hon ska ha den när hon sover för att den förhoppningsvis
 ska göra så att hennes käkar ska bli bättre och inte göra ont.
Sedan var det föräldramöte i Gustavs klass.Vi blev inte klara med alla
frågor så det kommer bli ett möte till.
Mamma snacket ute på skolgården var ur trevligt som en riktig tjejträff.

Tordag var det klädparty,det var lite trevligt.
Fick ju träffa Anette,det var länge sedan.
Men snart kommer vi ses varje dag i Thailand.......det ska bli så roligt o härligt.

Sedan har vi veckans solstråle.
Engla  hon är helt underbar.
Hon går om kring här hemma med sin tratt och verkar ändå var nöjd.
Lite jobbigt tycker hon nog det är att inte kunna tvätta sig.

Engla var en sällskaplig katt innan vi kastrera henne men nu är hon det ännu mer.
Hon är så gosig och vill gärna ligga nära nu.
Soffan har inte varit hennes favorit plats tidigare men nu.
Är det så att vi sitter där så är hon också där.
Så jag säger det  till dig,
- Jenny vi ångrar oss inte att vi har kastrerat henne.

Nu gör vi oss redo för nästa vecka.......







 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej Maria!



Skönt att höra att hon mår bra och blivit än mer tillgiven. Det ser vi fram emot...



Som jag skrev är Tindra inte så rolig just nu. Om det bara vore Totte hon fräste åt vore det väl en sak, men hon är tämligen opålitlig mot oss alla. Passar det inte blir det ett fräs och en tass. Hmmm... Saknar min lilla tillgivna tös som alltid fanns i min närhet. Hon har mer eller mindre övergivit mig. Förmodligen delvis på grund av lillebror...



Nu är jag inställd på nästa vecka och tycker faktiskt att det känns helt rätt.



Det låter himla härligt att resa iväg! Ha det jättebra!

Är det "katt-Anette" som ska med? Kul!



Kram Jenny

2009-03-09 @ 21:36:51
Postat av: Svar till Jenny

Hej Jenny!

Vad jobbigt för dig att hon har blivit som en trotsig och tjurig tonåring,lilla Tindra.

Nu måste hon ju skärpa till dig för hon älskar ju sin matte över allt annat,det vet jag.



Lycka till nästa vecka.

Vilken dag och tid ska ni göra det?

(Så jag kan tänka på er lite extra)

Vi var och tog bort stygnen i går,allt gick bra.

Så nu behöver hon ingen tratt längre.

Engla njuter av friheten.



Thailand börjar närmar sig.

Det är inte "Katt-Anette" som vi ska resa tillsammans med.(Utan en gammal jobba kompis med familj)

Katt-Anette är Nettan för mig.(Ha ha)

Nettan med familj hade vi också gärna tagit med oss på resan.

En helt underbar familj att umgås med.



Kram Maria

2009-03-10 @ 21:26:01
Postat av: Anonym

Hej!

På torsdag nästa vecka är det dags, inlämning ca 08 och sedan hämta på eftermiddagen. Känns bra. Hoppas det gör att tjejen mår lite bättre och blir lite muntrare och stabilare.



Skönt att det gick bra med Engla, och att hon blivit ännu mysigare.



Nu tar jag helg, fixar lite god middag och slappar lite. Jag tror det får bli en god drink också!



Ha det bra!

Kram Jenny

2009-03-13 @ 18:30:29
Postat av: Hanna

hej :D

ja, jag har det jätte bra. nu är det snart uppehåll med basket ett tag, ska bli lite skönt :)

va? det har jag inte hört! gud va kul för henne, önska henne lycka till :D. när är den då?

ha det så bra i thailand dessutom :)

puss&kram, hälsa alla :)

2009-03-15 @ 12:48:22
URL: http://hannabackestam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0